DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PLĀNOŠANA

Šajā kursā apgūsim praktiskas iemaņas digitālā mārketinga stratēģijas izveidei soli pa solim – kā plānot dažādu komunikācijas kanālu izmantošanu, turpmāku uzturēšanu un rezultātu novērtējumu.

Digitālā mārketinga stratēģija nav tikai uzdevumu saraksts, rūpīgi izveidota tā ļaus jau laicīgi novērst kļūdas, efektīvāk izmantot budžetu un labāk sasniegt uzstādītos mērķus. Praktiski padomi digitālās komunikācijas īstenošanai noderēs gan kampaņām, gan ilgtermiņa aktivitātēm.

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts;
  • Mazas grupas;
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim.

Pasniedzējs: Edgars Koroņevskis

Digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālājā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.

KURSA PROGRAMMA

31.10.2018. 10:00 – 17:00 (ar 60 min pārtraukumu)

1.Digitālā mārketinga mērķi un stratēģija

Kas ir biznesa mērķi digitālajam mārketingam

Kādēļ ir nepieciešama stratēģija?

Mērķauditorijas un segmenti mentēšana

 

2.Zīmola identitāte online

Zīmola vadlīnijas

Esošās situācijas audits

Konkurentu analīze

 

3.Saturs + mārketings

Galvenā ziņa un satura vadlīnijas

Satura gatavošana, interaktīva satura iespējas

Praktiski rīki

 

4.Digitālā mārketinga kanālu izvēle

Dažādu kanālu priekšrocības un trūkumi

Rīcības plāna izveide

 

5.Reklāmas kanāli
Populārākās iespējas (Google, Facebook, portāli)

Citi digitālie kanāli mārketinga mērķiem

Mārketinga automatizācija

 

6.Sociālie mediji

Populārākie sociālie mediji Latvijā: ko sagaidīt?

Sociālo mediju plāna izveide un īstenošana

 

7.Efektivitātes novērtējums

Rezultāti: kā novērtēt?

Rīki un metodes

SEMINĀRA MAKSA

Piesakies pirms 14.10.

150 EUR

Piesakies pēc 15.10.

190 EUR

Piesakies pēc 25.10.

220 EUR

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba Birzgale
Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba Beļinova
Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands Utināns
Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra Muceniece
Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace Znotiņa
Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next