SOCIĀLIE TĪKLI TAVAM UZŅĒMUMAM

Kursa ietvaros apgūsim sociālo tīklu pamatus uzņēmuma vajadzībām, izvērtējot dažādus piemērus, kā arī apgūsim praktiskas iemaņas, kas palīdzēs pašiem izveidot un īstenot sociālo tīklu stratēģiju. Tam noderēs praktiski rīki un sagataves.

Kurss noderēs katram, kurš vēlas ātri, efektīvi un nedārgi sasniegt savu mērķauditoriju, īstenojot uzņēmuma mērķus.

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts;
  • Mazas grupas;
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim.

Pasniedzēja: Ilze Vaidere

Sociālo tīklu projektu vadītāja. Iepriekšējā pieredze, strādājot ar vairāk kā 20 dažādu zīmolu sociālajiem tīkliem, tajā skaitā Rimi, Galerija Azur, Ķekavas Avots, Magnum, Super Viva, Haribo, Lipton u.c.

KURSA PROGRAMMA

28.02.2019. 10:00 – 16:00 (ar 60 min pārtraukumu)

  • Sociālo tīklu stratēģija: kā izvirzīt un sasniegt mērķi, kas uzņēmumam sniedz izmērāmu labumu;
  • Platformas izvēle: sociālo tīklu raksturojums un ieguvumi, ko tie sniedz uzņēmumam;
  • Saturs sociālajos tīklos: metodes un rīki tā izstrādei;
  • Īss ieskats sociālo tīklu reklāmā
  • Efektivitātes novērtējums.

SEMINĀRA MAKSA

Piesakies pirms 12.02.2019

100 EUR

Piesakies pēc 13.02.2019

120 EUR

Piesakies pēc 25.02.2019

190 EUR

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba Birzgale
Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba Beļinova
Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands Utināns
Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra Muceniece
Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace Znotiņa
Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
Digitālā mārketinga plānošanas apmācībās ir praktiskā pieeja un piemēri no reāliem, realizētiem projektiem. Pasniegšanas veids un pasniedzēja, Edgara,  uzstāšanās mani ļoti apmierināja.
Kristiāna Dolge
Kristiāna DolgeProjektu vadītāja, SIA PMF Group
Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.
Elīna JermolovičaSIA "Event Technology"
Individuāla pieeja katram kursantam. Lieliskas SEO apmācības. 
Jānis AntonovičsSIA Raibi

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next