SOCIĀLIE TĪKLI TAVAM UZŅĒMUMAM
Kursa ietvaros apgūsim sociālo tīklu pamatus uzņēmuma vajadzībām, izvērtējot dažādus piemērus, kā arī apgūsim praktiskas iemaņas, kas palīdzēs pašiem izveidot un īstenot sociālo tīklu stratēģiju. Tam noderēs praktiski rīki un sagataves.
Kurss noderēs katram, kurš vēlas ātri, efektīvi un nedārgi sasniegt savu mērķauditoriju, īstenojot uzņēmuma mērķus.
Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

Pasniedzēja: Ilze Vaidere
Sociālo tīklu projektu vadītāja. Iepriekšējā pieredze, strādājot ar vairāk kā 20 dažādu zīmolu sociālajiem tīkliem, tajā skaitā Rimi, Neste, Accenture Latvia, Eiropas Komisija, Amigo, Galerija Azur, Ķekavas Avots, Magnum, Super Viva, Haribo, Lipton u.c.
KURSA PROGRAMMA
28.02.2019. 10:00 – 15:00 (ar 30 min pārtraukumu)
- Sociālo tīklu stratēģija: kā izvirzīt un sasniegt mērķi, kas uzņēmumam sniedz izmērāmu labumu;
- Platformas izvēle: sociālo tīklu raksturojums un ieguvumi, ko tie sniedz uzņēmumam;
- Saturs sociālajos tīklos: metodes un rīki tā izstrādei;
- Īss ieskats sociālo tīklu reklāmā
- Efektivitātes novērtējums.
SEMINĀRA MAKSA
Piesakies pirms 12.02.2019
100 EUR
Piesakies pēc 13.02.2019
120 EUR
Piesakies pēc 25.02.2019
190 EUR
""
1