TIEŠAIS MĀRKETINGS BIZNESAM – KĀ IZMANTOT KLIENTA DATUS

Apmācību kursa ietvaros apskatīsim dažādu mārketinga sistēmu lietošanu un to atšķirības, tiešā mārketinga pamatus un to ietekmi uz advancētu mārketinga kampaņu rezultātiem. Kopā radīsim atbildes uz jautājumiem: “Kas ir datu bāze? Ko sagaida klients? Kā un kāpēc efektīvi mērīt tiešā mārketinga rezultātus?”

Kopš 2018.gada 25.maija daudzām organizācijām nav mazinājies jautājumu saraksts saistībā ar datu regulu (GDPR/VDAR). Šķietami visvairāk datu regula skāra tiešā mārketinga jomu. Noskaidrosim, ietekme bijusi pozitīva vai tieši pretēji?

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts;
  • Neliels skaits dalībnieku;
  • Katra dalībnieka problēmsituāciju izvērtēšana;
  • Praktiskas darbības ar atbilstošiem rīkiem.

Pasniedzējs: Jānis Karāns

Tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar 5 gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Palīdzējis mārketinga un citos jautājumos gan Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, gan jauniem biznesiem un pat pašvaldībām. Jānis vairākas reizes gadā viesojas dažādās Latvijas augstskolās, kur dalās ar savu pieredzi un praktiskiem risinājumiem ar jaunajiem mārketinga speciālistiem.

KURSA PROGRAMMA

1. Ievads tiešajā mārketingā.

Ko sevī slēpj tiešais mārketings?

Pašmāju un ārvalstu izcilākie piemēri.

Tiešā mārketinga nozīme komercijā.

E-pasta/SMS mārketinga mīti.

E-pasta/SMS mārketinga pamati.

2. Klientu datu bāze – biznesa resurss.

Datu bāzes mērķis.

Datu bāzes veidošana un izmantošana biznesā.

Izplatītākās problēmas un risinājumi.

3. Praktiskā daļa.

Ieskats mārketinga platformu piedāvājumā.

Tehnisko risinājumu nozīme un pielietošana.

Datu bāzes veidošana, glabāšana un izmantošana mārketingā.

Tiešā mārketinga procesu automatizācija.

Kampaņu rezultāti un to analīzes nozīme.

Praktiskie uzdevumi.

4. GDPR/VDAR jautājumi.

Ko uzņēmumam nozīmē datu regula?

Kā mārketingam sadzīvot ar juristiem?

Piekrišana datu izmantošanai.

Citi jautājumi un atbildes.

SEMINĀRA MAKSA

Piesakies līdz 18.02.19

150 EUR

Piesakies pēc 19.02.19

190 EUR

Piesakies pēc 21.02.19

220 EUR

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba Birzgale
Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba Beļinova
Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands Utināns
Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra Muceniece
Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace Znotiņa
Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
Digitālā mārketinga plānošanas apmācībās ir praktiskā pieeja un piemēri no reāliem, realizētiem projektiem. Pasniegšanas veids un pasniedzēja, Edgara,  uzstāšanās mani ļoti apmierināja.
Kristiāna Dolge
Kristiāna DolgeProjektu vadītāja, SIA PMF Group
Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.
Elīna JermolovičaSIA "Event Technology"
Individuāla pieeja katram kursantam. Lieliskas SEO apmācības. 
Jānis AntonovičsSIA Raibi
""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next