Septembrī tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 14. līdz 22. septembrim norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā arī izpildīt mājas darbus, visu izvērtēt un sagatavot praktiskus jautājumus. Lasīt vairāk

Septembrī un oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības

29. septembrī un 6. oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte.
Nodarbību laikā dalībnieki iepazinās ar Facebook reklāmas iespējām, veidoja Facebook reklāmas kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēja rezultātus, kā arī saņēma individuālās konsultācijas par sev aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)

Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām. Lasām nolikumu, un gandrīz katru reizi ir viens un tas pats: nosacījums “zemākā cena” vai arī kāds līdzīgs, gudrāks formulējums, bet doma par zemāko cenu paliek tik un tā.

Reizēm, kad ir laiks, mēģinām atbildēt, skaidrot, izglītot. Bet nekas nemainās, un tagad vairs pat uz šādiem pieprasījumiem neatbildam. Tomēr paliek sajūta, ka kaut kas no mūsu puses nav izdarīts līdz galam. Iespējams, cilvēki, kas raksta nolikumus, nav pietiekami zinoši šajos jautājumos un vienkārši pārņem citu nozaru pieredzi (celtniecība?), kur, iespējams, zemākās cenas kritērijs ir atbilstošākais pamatojums, lai izvēlētos piegādātāju. Tāpēc radās doma veltīt šim jautājumam 2-4 stundas un paskaidrot, kāpēc digitālajā mārketingā zemākās cenas kritērijs nebūs pareizā pieeja. Lasīt vairāk

,

Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)

10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK).

Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga stratēģijas jautājumi ir tik aktuāli Latvijas uzņēmēju vidū. Semināru apmeklēja vairāk nekā 100 cilvēki. Lasīt vairāk

Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (LTRK seminārs)

Aicinām 10. augustā plkst. 15:00-17:00 apmeklēt semināru par Digitālā Mārketinga stratēģiju.
Norises vieta: Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā, Latvijā, LV-1010 (LTRK namā)

Reģistrējies pasākumam jau tagad: REĢISTRĀCIJA [LTRK reģistrācijas anketa] Lasīt vairāk

Kā Facebook nosaka mūsu intereses un kā tas var palīdzēt uzņēmējiem veidojot reklāmu?

Neapšaubāmi viena no spēcīgākajām Facebook pusēm reklāmdevēju acīs ir iespēja smalki un precīzi atlasīt mērķauditoriju. Droši vien katrs kurš kaut reizi ir mēģinājis veidot reklāmu vai vismaz uzspiedis pogu Boost post, ir pamanījis, ka Facebook ļauj atlasīt auditoriju ne vien pēc vecuma, dzimuma un dzīvesvietas, bet arī pēc interesēm un uzvedības.
Cik daudzi no mums ir aizdomājušies, kā tad Facebook nosaka, konkrētā indivīda intereses? Vecumu un dzimumu cilvēks vairāk vai mazāk ir spiests norādīt. No kā rodas Facebook priekšstats par to, kas mūs interesē? Lasīt vairāk

Jūnijā norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības

No 8. līdz 9. jūnijam norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte.
Nodarbību laikā dalībnieki iepazinās ar Facebook reklāmas iespējām, veidoja Facebook reklāmas kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēja rezultātus, kā arī saņēma individuālās konsultācijas par sev aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

Maijā tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 11. līdz 19. maijam norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā arī izpildīt mājas darbus, visu izvērtēt un sagatavot praktiskus jautājumus. Lasīt vairāk

Seminārs par Google reklāmu un SEO
, ,

Notika seminārs “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā”

27. aprīlī Latvijas Digitālo ekspertu biedrības vadītājs un iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar tēmu “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā” uzstājās forumā “NVO Tehnoloģiju laikmets 2017”, ko organizēja Latvijas Pilsoniskā alianse sadarbībā ar Microsoft Latvia. Lasīt vairāk

,

Norisinājās 2. Digital Networking pasākums | Stratēģijas ietekme uz rezultātu (Video + Foto)

7. aprīlī norisinājās otrais Digital Networking pasākums, kuru rīkoja Latvijas Digitālo ekspertu biedrība sadarbībā ar iMarketings.lv. Šoreiz pasākuma fokusā bija tēma par stratēģiju, ar kuru iepazīstināja divi pieredzējuši savas jomas profesionāļi – Zigurds Zaķis un Artūrs Mednis. Lasīt vairāk