,

Digital Networking pasākums: Viedokļu mārketings ar viedokļu līderu un zīmolu pārstāves uzstāšanos

Jāsāk laikam ar to, ka viedokļu mārketings nav nekas sensacionāli jauns, to pielieto dažādi zīmoli jau gadiem. Tikai pēdējos divus gadus tas ir kļuvis par karsto mārketinga rīku uzņēmumiem. Kāpēc tā? Iespējams mārketinga cilvēki ir sapratuši cik spēcīgs pārdošanas un atpazīstamības rīks tas ir, īpaši reklāmas piesātinātajā pasaulē. Viedokļa mārketings ir alternatīva reklāmas pieeja tradicionālajiem kanāliem, kur ieguldot daudz mazākus līdzekļus, ir iespējams sasniegt daudz lielāku auditoriju. Jāpiebilst, ka patērētāji ir noguruši no neskaitāmajām reklāmām gan televīzijā, gan vidē un internetā, līdz ar to, reklāmas ziņojums nenonāk pie patērētāja, tāpēc ir jādomā alternatīvas pieejas, kas ir viedokļu mārketings.   Lasīt vairāk

Maijs noslēdzas ar Facebook reklāmas praktiskajām nodarbībām

23.maijā un 30.maijā norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Dmitrijs Ņikitins, iMarketings.lv Facebook eksperts.
Nodarbību laikā dalībnieki iepazinās ar Facebook reklāmas iespējām, veidoja Facebook reklāmas kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēja rezultātus, kā arī saņēma individuālās konsultācijas par sev aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

Maija sākumā noritēja SEO optimizācijas praktiskās nodarbības

8.maija rītā 11 dažādu profesiju pārstāvji piedalījās SEO optimizācijas praktiskajās nodarbībās. Apmācību programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Apmācību laikā bija iespēja veikt iekšējā SEO auditu, analizēt dažādus sev interesējošus atslēgvārdus, papētīt, kas notiek ar konkurentiem, un, protams, semantiskā kodola veidošana. Dalībnieki arī iemācījās strādāt ar iekšējiem SEO faktoriem, SEO tekstiem mājaslapā un svarīgākajiem SEO rīkiem. Lasīt vairāk

Aprīlī noslēdzās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

19. aprīlī sākās Google AdWords un Analytics praktiskās apmācības, kuras ilga līdz 27. aprīlim.  Apmācību programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tiek īstenotas divos posmos. Pirmajā daļā tiek izveidota kampaņa un palaista, otrajā apmācību daļā, kas ir pēc nedēļas, tiek analizēti iegūtie rezultāti. Šī praktiskā pieeja ļauj apmācību dalībniekiem vairāk iedziļināties tēmā, izvērtēt visu kā arī, sagatavot praktiskos jautājumus, kurus kopīgi ar pasniedzēju izrunā nodarbībā.  Lasīt vairāk

Decembrī tika aizvadītas kārtējās Google Analytics praktiskās apmācības

No 14. līdz 15. decembrim norisinājās Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Apmācības notika divas dienas. Pirmajā dienā dalībnieki apguva Google Analytics pamatus un pielāgoja kontu savām vajadzībām. Otrajā dienā nodarbību dalībnieki iemācījās veidot atskaites, analizēt datus un tika iepazīstināti ar izplatītākajām kļūdām, kuras tiek pieļautas, strādājot ar Google Analytics. Lasīt vairāk

Decembrī tika aizvadītas kārtējās SEO optimizācijas praktiskās nodarbības

13. decembrī norisinājās kārtējās SEO optimizācijas praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Apmācību laikā dalībnieki apguva iekšējā SEO audita veidošanu, atslēgvārdu analīzi, konkurentu analīzi, semantiskā kodola veidošanu. Dalībnieki arī iemācījās strādāt ar iekšējiem SEO faktoriem, SEO tekstiem mājaslapā un svarīgākajiem SEO rīkiem. Lasīt vairāk

Septembrī tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 14. līdz 22. septembrim norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google AdWords apmācības tika īstenota divos posmos, kad otrā daļa bija nedēļu pēc kampaņas izveidošanas un palaišanas. Tādā veidā dalībniekiem nedēļas laikā bija iespēja savākt analīzei nepieciešamo klikšķu skaitu, kā arī izpildīt mājas darbus, visu izvērtēt un sagatavot praktiskus jautājumus. Lasīt vairāk

Septembrī un oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības

29. septembrī un 6. oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte.
Nodarbību laikā dalībnieki iepazinās ar Facebook reklāmas iespējām, veidoja Facebook reklāmas kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēja rezultātus, kā arī saņēma individuālās konsultācijas par sev aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)

Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām. Lasām nolikumu, un gandrīz katru reizi ir viens un tas pats: nosacījums “zemākā cena” vai arī kāds līdzīgs, gudrāks formulējums, bet doma par zemāko cenu paliek tik un tā.

Reizēm, kad ir laiks, mēģinām atbildēt, skaidrot, izglītot. Bet nekas nemainās, un tagad vairs pat uz šādiem pieprasījumiem neatbildam. Tomēr paliek sajūta, ka kaut kas no mūsu puses nav izdarīts līdz galam. Iespējams, cilvēki, kas raksta nolikumus, nav pietiekami zinoši šajos jautājumos un vienkārši pārņem citu nozaru pieredzi (celtniecība?), kur, iespējams, zemākās cenas kritērijs ir atbilstošākais pamatojums, lai izvēlētos piegādātāju. Tāpēc radās doma veltīt šim jautājumam 2-4 stundas un paskaidrot, kāpēc digitālajā mārketingā zemākās cenas kritērijs nebūs pareizā pieeja. Lasīt vairāk

,

Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)

10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK).

Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga stratēģijas jautājumi ir tik aktuāli Latvijas uzņēmēju vidū. Semināru apmeklēja vairāk nekā 100 cilvēki. Lasīt vairāk