,

Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)

10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK). Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga…

Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (LTRK seminārs)

Aicinām 10. augustā plkst. 15:00-17:00 apmeklēt semināru par Digitālā Mārketinga stratēģiju. Norises vieta: Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā, Latvijā, LV-1010 (LTRK namā) Reģistrējies pasākumam jau tagad: REĢISTRĀCIJA [LTRK…

Kā Facebook nosaka mūsu intereses un kā tas var palīdzēt uzņēmējiem veidojot reklāmu?

Neapšaubāmi viena no spēcīgākajām Facebook pusēm reklāmdevēju acīs ir iespēja smalki un precīzi atlasīt mērķauditoriju. Droši vien katrs kurš kaut reizi ir mēģinājis veidot reklāmu vai vismaz uzspiedis pogu Boost post,…

Jūnijā norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības

No 8. līdz 9. jūnijam norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook eksperte. Nodarbību…

Maijā tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 11. līdz 19. maijam norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google…
Seminārs par Google reklāmu un SEO
, ,

Notika seminārs “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā”

27. aprīlī Latvijas Digitālo ekspertu biedrības vadītājs un iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar tēmu “Kā Google “redz” mūsu mājaslapu jeb kā panākt augstāku pozīciju Google meklētājā”…
,

Norisinājās 2. Digital Networking pasākums | Stratēģijas ietekme uz rezultātu (Video + Foto)

7. aprīlī norisinājās otrais Digital Networking pasākums, kuru rīkoja Latvijas Digitālo ekspertu biedrība sadarbībā ar iMarketings.lv. Šoreiz pasākuma fokusā bija tēma par stratēģiju, ar kuru iepazīstināja divi pieredzējuši…

3 svarīgi iemesli, kāpēc jāpielāgo Google Analytics, jeb kā noteikt, cik daudz pelnāt no reklāmas

Apmēram 55 % no visām mājaslapām pasaulē izmanto Google Analytics. Otru populārāko analītikas rīku Yandex.Metrika izmanto tikai 6 % (avots: web3techs.com). Google Analytics ir lielisks rīks, lai vērtētu: online reklāmas…
NIC un LDEB seminārs par zīmola drošību digitālajā vidē

Norisinājies seminārs ″Uzņēmuma digitālā zīmola veidošana un aizsargāšana″

18. janvārī notika NIC un LDEB organizētais seminārs par tēmu “Uzņēmuma digitālā zīmola veidošana un aizsargāšana”. Divu stundu laikā ar aizraujošu informāciju dalījās Dana Ludviga, LU datorzinātņu pētniece, “.lv”…

Talsos norisinājās Latvijas Digitālo ekspertu biedrības un iMarketings.lv seminārs par Facebook reklāmas iespējām

19. janvārī iMarketings.lv eksperti Talsu uzņēmējiem vadīja semināru par tēmu “Facebook reklāmas iespējas. Kā uzrunāt un piesaistīt klientus 2017. gadā”. Svaigu un interesantu saturu pasniedza Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv…