Facebook reklāmas praktiskās nodarbības no A līdz Z. Sākums 29.09.2017.

Varbūt esi aizdomājies —  daudzi uzņēmumi izmanto Facebook, bet ne visiem reklāma sanāk veiksmīga un strādā. Kāpēc? Latvijā Facebook mērķauditorija sasniedz 800 000 aktīvo lietotāju mēnesī. Var secināt, ka tur noteikti atrodas arī Tava uzņēmuma mērķauditorija! Kā to sasniegt? Kā uzrunāt? Kā radīt reklāmu, kas veicinās pārdošanu? Kā izmērīt rezultātu? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem saņemsi atbildi mūsu praktiskajās nodarbībās!

Baiba LTRK

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba Birzgale
LTRK Vidzemes nodaļas
Vadītāja vietniece

TOP5 iemesli, kāpēc Tev šīs nodarbības būs noderīgas:

  • samazināsi reklāmas izmaksas;
  • uzzināsi Facebook tips & tricks, kas sniedz rezultātu;
  • iemācīsies atlasīt tieši sava uzņēmuma mērķauditoriju un veidot viņiem interesantu reklāmu un saturu;
  • sapratīsi, kā atšķirt kampaņu, kas strādā, no tādas, kas tikai tērē Tavu naudu (un laiku);
  • apgūsi Facebook reklāmas analīzes pamatus un galvenos rādītājus.

Kas ir praktiskās nodarbības?

Nodarbību laikā mēs ne tikai pastāstīsim un parādīsim, kā izveidot efektīvu Facebook reklāmu, bet paši nodarbību dalībnieki veidos kampaņas saviem uzņēmumiem, analizēs rezultātus un saņems individuālas konsultācijas tieši par sev aktuāliem jautājumiem.

Kursa programma

Pirmā diena – kampaņas izveide (29.09.2017.)

  • Mērķauditorijas analīzes rīki un precīza mērķauditorijas noteikšana.
  • Facebook reklāmas darbības pamatprincipi un iespējas.
  • Ads Manager – interface pamati un navigācija.
  • Facebook kampaņu struktūra.
  • Facebook reklāmas kreatīvā noformējuma do’s and don’ts.
  • Facebook Pixel izveide, nozīme un efektīva izmantošana praksē, Facebook Pixel helper.
  • Remārketings – principi un iespējas Facebook’ā.
  • Budžeta noteikšana.
  • Veiksmīgu un neveiksmīgu Facebook reklāmu piemēri.
  • Uzņēmu Facebook lapas labas prakses pamati.

Otrā diena – rezultātu analīze (06.10.2017.)

  • TOP10 analīzes rādītāji.
  • Pirmās dienas veidoto kampaņu kopīga analīze un optimizācija.
  • Facebook reklāmu analīze, izmantojot Google Analytics.
  • Atskaišu sagatavošana un Ads manager skata pielāgošana.
  • Jautājumi un atbildes.

Semināra maksa

Piesakoties pirms 26.09. – 150 EUR + PVN
Piesakoties pēc 26.09. – 190 EUR + PVN

Biedriem -15% (kā arī priekšroka vietu rezervācijai)

Nodarbības norises vieta tiks precizēta.

Semināru vadīs iMarketings.lv digitālas nodaļas vadītājs, sertificēts Google treneris dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv Facebook eksperte Elīna Rudzīte.

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next