Google reklāmas (AdWords) un Google Analytics praktiskās nodarbības no A līdz Z. Sākums 14.09.2017.

#1 praktiskās Google AdWords un Analytics nodarbības Latvijā*

Noskaidrojiet veiksmīgas Google reklāmas panākumu atslēgas. Iemācieties strādāt ar Google Analytics. Uzreiz pārņemiet iMarketings.lv ekspertu pieredzi.

Nodarbības ilgst 4 dienas (2 reizes nedēļā). Dalībnieki var izvēlēties apmeklēt tikai vienu priekšmetu vai arī abus. Nodarbības organizē iMarketings.lv

Nodarbību laikā patstāvīgi, bet arī mūsu vadošo ekspertu pārraudzībā:

1. veidosiet un analizēsiet Google reklāmas kampaņas;
2. pielāgosiet Google Analytics, veidosiet nepieciešamās atskaites un analizēsiet iegūtos datus;
3. saņemsiet vērtīgu palīdzību (konsultāciju, atbildes uz jautājumiem) tieši tad, kad tā ir visvairāk nepieciešama – gan Google reklāmas veidošanas un analīzes laikā, gan strādājot ar Google Analytics.

*pēc apmācīto cilvēku skaita (apmācīti vairāk nekā 500)

Bilde-1

AS “Banka Citadele” mārketinga daļa apmeklēja iMarketings.lv vadītās praktiskās nodarbības “AdWords un SEO no A līdz Z” šā gada jūnijā. Nodarbības bija ļoti izsmeļošas un labi strukturētas, apvienojot teorētisko zināšanu pielietojumu praksē. Semināru vadīja lielisks pasniedzējs – Sergejs Volvenkins, kurš iedziļinājās katra semināra dalībnieka izpratnē par tēmu un atbalstīja ikvienā brīdī, kad tas bija nepieciešams. Dalībnieki tika nodrošināti ar materiāliem un testa mājaslapām, kā arī saņēmām ļoti noderīgu un vērtīgu informāciju un padomus tālākai pielietošanai praksē. “Bankas Citadele” mārketinga komandas vārdā izsaku lielu pateicību iMarketings.lv komandai par vērtīgajām 4 dienām, kas atvēra durvis uz AdWords un SEO pasauli.

Jana Rubīna
AS “Banka Citadele”
Mārketinga daļas vadītāja

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts (iepriekš šī veida nodarbības bija pieejamas tikai individuālo apmācību laikā);
  • Mazas grupas;
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim live režīmā;
  • Katrs dalībnieks pēc pasniedzēju piemēra pats veido savas Google reklāmas kampaņas, pielāgo savu Google Analytics kontu, analizē savu reklāmas kampaņu;
  • Nodarbību grafiks ir sastādīts tādā veidā, lai varētu iemācīties ne tikai veidot kampaņas, bet tās arī analizēt un pārvaldīt (piem., pirmajā nodarbībā jūs izveidojat un palaižat reklāmas kampaņu, un tikai pēc nedēļas ir otra nodarbība, kuras laikā varēsiet veikt analīzi un optimizāciju, kad sakrājies nepieciešams klikšķu skaits).

Katras nodarbības laikā klasē strādā divi pieredzējuši pasniedzēji / iMarketings.lv eksperti.

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next

Pieredzējušo ekspertu pārraudzībā jūs iemācīsieties un paši izmēģināsiet:

Google reklāma (2 dienas)

  • kā noteikt optimālo Google reklāmas budžetu;
  • kā plānot rezultātu (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits);
  • kā analizēt un izvēlēties saistošus atslēgvārdus;
  • kā soli pa solim veidot reklāmas kampaņu;
  • kādi rādītāji jāanalizē, lai noteiktu Google reklāmas kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus;
  • darbības, kas jāveic Google AdWords kampaņā, lai paaugstinātu efektivitāti.

Reklāmas analīze – Google Analytics (2 dienas)

  • noskaidrot populārākos rādītājus;
  • atrast vajadzīgās atskaites;
  • “lasīt” šīs atskaites un izdarīt pareizus secinājumus;
  • saprast Google Analytics konta struktūru;
  • pielāgot Google Analytics, lai ir iespēja veikt reklāmas analīzi;
  • veidot jaunās atskaites un veikt datu atlasi, ņemot vērā savas vajadzības.

Baiba

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba Beļinova
SIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par sasniegumiem un izciliem darba rezultātiem. 2015. gadā esam kļuvuši par labāko Google aģentūru Latvijā. 2016. gadā esam kļuvuši par labāko Google aģentūru visos trīs ceturkšņos. Mēs pārvaldām Google reklāmas kampaņas gan lieliem Baltijas klientiem, gan vidējiem un maziem uzņēmumiem. Līdz ar to mūsu rīcībā ir stratēģijas jebkura kalibra uzņēmumiem.

Apmeklējiet nodarbības, ja vēlaties paaugstināt kompetences līmeni no praktiskās puses. Esam apmācījuši vairāk nekā 500 topošo un esošo digitālā mārketinga ekspertu. Mūsu apmācību programmas un materiāls ir izstrādāts līdz niansēm.

Armands

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands Utināns
Eco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Andra

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra Muceniece
SIA “Elva DMS”

Dace

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace Znotiņa
SIA “MasterFoto”

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next

  • Kursa programma

Katrā nodarbību dienā dalībnieki paši dara to, kas ir paredzēts programmā – veido Google reklāmas kampaņas savam produktam, pielāgo savu Google Analytics kontu, veic reklāmas kampaņu analīzi. iMarketings.lv eksperti sākumā izstāsta svarīgākos momentus. Pēc tam live režīmā soli pa solim rāda darbības, atbild uz jautājumiem un palīdz sarežģītās situācijās.

Kursā ir 2 priekšmeti (4 dienas). Jūs varat izvēlēties, kurus priekšmetus apmeklēt (visus vai arī kādu konkrētu priekšmetu).

Google AdWords (kampaņas izveidošana)

14.09.2017. 13.00 – 18.00 (ar 20 min pārtraukumu)

  1. Optimālā Google reklāmas budžeta noteikšana.
  2. Rezultāta plānošana (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits).
  3. Atslēgvārdu analīze un saistošo vārdu izvēle.
  4. Soli pa solim Google reklāmas kampaņas veidošana.

Google Analytics (konta pielāgošana)

15.09.2017. 14.00 – 18.00 (ar 20 min pārtraukumu)

  1. Google Analytics struktūra. Kas tas ir un kāpēc tā ir svarīga?
  2. Galvenie rādītāji. Kā tos pareizi “lasīt”?
  3. Galvenie atskaišu bloki. Kur var atrast nepieciešamo atskaiti?
  4. Google Analytics pielāgošana. Visas darbības soli pa solim.

Google AdWords (kampaņas analīze)

21.09.2017. 14.00 – 18.00 (ar 20 min pārtraukumu)

  1. Google reklāmas analīze ar mērķi noteikt kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus.
  2. Darbības, ko veicam, lai paaugstinātu AdWords kampaņas efektivitāti.

Google Analytics (atskaites. datu analīze)

22.09.2017. 14.00 – 18.00 (ar 20 min pārtraukumu)

  1. Pēc pielāgošanas iegūto datu analīze,
  2. Datu atlase savām vajadzībām (custom reports).
  3. Ātrā piekļuve savām TOP atskaitēm.
  4. Izplatītākas kļūdas, strādājot ar Google Analytics.

Semināra maksa

Reģistrējoties pirms 12.09.2017:
Visas tēmas (Google AdWords+Google Analytics): 290 EUR + PVN
Jebkura viena tēma: 190 EUR + PVN

Reģistrējoties pēc 12.09.2017:
Visas tēmas (Google AdWords+Google Analytics): 335 EUR + PVN
Jebkura viena tēma: 220 EUR + PVN

Biedriem -15% (kā arī priekšroka vietu rezervācijai)

Norises vieta tiks precizēta.

Semināru vadīs iMarketings.lv digitālas nodaļas vadītājs, sertificēts Google treneris Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv Google AdWords eksperts Krišjānis Zalcmanis.

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next