Ne jau velti ir radies teiciens – mūžu dzīvo, mūžu mācies. Arī Latvijas Digitālo ekspertu biedrība uzskata, ka zināšanas vienmēr var papildināt un vislabāk, ja tiek parādīti arī veidi, kā iegūtās zināšanas pielietot praksē. 2019. gadu turpinām ar septiņām praktiskajām nodarbībām par dažādām digitālā mārketinga tēmām, kā arī  esam izveidojuši jaunas nodarbību programmas, kuras vada pieredzes bagāti pasniedzēji. Nodarbību vadītājiem ir vairāku gadu pieredze digitālajā mārketingā un savās zināšanās viņi ir gatavi dalīties arī ar jums.  

Nodarbību programmas ir izveidotas tā, lai katram dalībniekam sniegtu individuālu pieeju un koncentrētos tieši uz praktisko izpildi, lai iegūtu plašāku izpratni par notiekošajiem procesiem.  Apmācību laikā uzkrātās teorētiskās zināšanas mācām pielietot arī praksē, veicot praktiskos uzdevumus.

Kā liecina “iMarketings.lv”, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Digitālo ekspertu biedrības 2018.gada decembrī veiktās aptaujas dati, tad 54% uzņēmēju Latvijā šogad plāno atvēlēt vairāk līdzekļu digitālajai reklāmai.*  Tādēļ, rīkojot praktiskās apmācības, gribam tev pastāstīt par to kā šos līdzekļus ieguldīt gudri, lai sasniegtu labākus rezultātus.

Lai veiksmīgāk būvētu zināšanu pili, sāksim ar pašiem pamatiem. Edgara Koroņevska vadītajā nodarbībā Digitālā mārketinga plānošanas pamati apgūsi praktiskas iemaņas digitālā mārketinga stratēģijas izveidē soli pa solim un  uzzināsi – kā plānot dažādu komunikācijas kanālu izmantošanu, to turpmāku uzturēšanu un rezultātu novērtējumu. Edgars ne tikai pārvalda Digitālā mārketinga plānošanas pamatu lauciņu, bet arī zina par to, kā pašiem īstenot lietotāju pieredzes projektu organizācijās. Praktiskajā nodarbībā Lietotāju pieredze (UX): soli pa solim stāstām un rādām – kas ir lietotāju pieredze un tās procesi, kādas ir populārākās metodes lietotāju izpētē un testēšanā, kā novērtēt efektivitāti.   

Turpinot tēmu par pareizo kanālu izvēli, Ilzes Vaiders vadītā apmācību programma Sociālie tīkli tavam uzņēmumam, ļaus tev ieskatīties kādi ir populārākie sociālie tīkli Latvijā, kādu komunikācijas veidu labāk izvēlēties, un, protams, neliels ieskats kā radīto saturu pasniegt sava uzņēmuma izvēlētajai reklāmas auditorijai.

Kas gan būtu digitālā mārketinga apmācību cikls, ja tajā netiktu runāts arī par SEO. Mājas lapas SEO optimizācijas praktiskajā nodarbībā Uldis Ozoliņš stāsta par mājas lapas iekšējā SEO audita veikšanu, atslēgvārdu analīzi un optimālo atslēgvārdu noteikšanu, semantiskā kodola veidošanu, darbu ar iekšējie SEO faktoriem, kā arī par darbu ar svarīgākajiem SEO rīkiem u.c. lietām uzņēmumu mājas lapu optimizācijā. Un pats nozīmīgākais, ka tev nav jābūt nekādām priekšzināšānām par SEO, lai apmeklētu kursu. Un ja, tomēr, esi kaut ko dzirdējis par SEO, nesatraucies, Uldis spēj parādīt un iemācīt ko jaunu visiem.

Bet ja tava Jaunā gada apņemšanās ir bijusi iemācīties izprast Google reklāmu, tad esi uz pareizā ceļa, jo apmācības par Google reklāmu un Analytics vada viens no Sertificētajiem Google treneriem Latvijā Dr. Sergejs Volvenkins. Viņš tev atklās kāda ir veiksmīga Google reklāmas panākumu atslēga, ar kādiem rīkiem to ir iespējams panākt, kā arī māca strādāt ar Google Analytics. Google reklāmas un Analytics tēma ir plaša, tādēļ nodarbības notiek četras dienas.

Taču, ja tev liekas, ka neesi vēl gatavs Google reklāmai, tad noteikti Facebook reklāma ir domāta tev. Teju lielākā daļa uzņēmumu ir izveidojuši arī sava biznesa lapu interneta vietnē Facebook, lai uzrunātu potenciālos klientus un informētu par to kādi produkti vai pakalpojumi tiek piedāvāti. Dmitrijs Ņikitins kopā ar Sergeju Volvenkinu Facebook reklāmas praktiskajās nodarbībās dalās pieredzē un stāsta par to, kā samazināt reklāmas izmaksas, kā atšķirt kampaņu kas strādā, no tādas, kas tikai tērē uzņēmuma naudu un iemāca dažādus tips & tricks, kas sniedz Facebook reklāmas rezultātus. Apmācību laikā uzdodam arī praktiskos uzdevumus, lai pilnveidotu jauniegūtās zināšanas.

 

Kā jau minējām, kopā ar Jāni, kas ir tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, esam izveidojuši kursu par Tiešā mārketinga potenciāls biznesam pēc GDPR. Šajā apmācību kursā uzzināsi – ko sevī slēpj tiešais mārketings, kāds ir  klientu datubāzes mērķis, kā tā tiek veidota un kā to izmantot biznesā. Nodarbību laikā stāstām arī par pagājušajā gadā ieviesto Vispārējo datu aizsardzības regulu un to, ko tā nozīmē uzņēmumam, kā mārketingam sadzīvot ar juristiem un kas tad ir piekrišana datu izmantošanai.

Esam apmācījuši vairāk kā 1000 cilvēku,  tēmas ir daudz un dažādas, tev tikai atliek izvēlēties sev tīkamāko nodarbību.

Reģistrējies un tiekamies apmācībās!

 

Aktuālā informācija par visām nodarbībām pieejama: https://www.lde.lv/apmacibas/!

Jaunumiem un aktualitātēm aicinām sekot līdzi arī mūsu Facebook lapā!

 

 

______________________

*Avots: http://www.la.lv/puse-uznemeju-sogad-plano-atvelet-vairak-lidzeklu-digitalajai-reklamai