FACEBOOK REKLĀMAS PRAKTISKĀS NODARBĪBAS IESĀCĒJIEM

Ticēsiet, ja teiksim, ka šodien reti kuram biznesam nav Facebook lapas? Katrs uzņēmums cenšas Facebook izveidot savu lapu, veidot interesantu un saistošu saturu, tā uzrunājot savus iespējamos klientus. Taču šobrīd Facebook ierobežo biznesa lapu redzamību, ja ieraksti netiek sponsorēti.

Praktisko apmācību laikā tiks apgūta Facebook uzbūve un reklāmas veidošanas pamati. Pasniedzējs izskaidros katras reklāmas veida atšķirības, kurā situācijā ir jāizmanto konkrētā reklāma. Katrs dalībnieks izveidos savas reklāmas, kā arī analizēs rezultātus un mācīsies optimizēt reklāmas budžetus.

SERTIFICĒTAS APMĀCĪBAS

Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-270-ail

Piesakies praktiskajām nodarbībām, kur tev kopā ar pasniedzēju būs iespēja uzzināt kā:

  • 2 dienu klātienes apmācības;
  • Mazas grupas apmācību formāts, lai būtu iespēja nodrošināt individuālu darbu ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim;
  • Iemācīties atlasīt tieši sev interesējošo mērķauditoriju un veidot viņiem saistošu reklāmu un saturu
  • Katrs dalībnieks pēc pasniedzēju piemēra veido savas Facebook reklāmas kampaņas un tās analizē;
  • Uzzināt Facebook tips & tricks, kas sniedz rezultātu

Pasniedzējs: Rihards Zeiļa

Rihards Zeiļa digitālajā mārketingā strādā kopš 2015. gada, specializējas Facebook un Instagram mārketinga kampaņu stratēģijas veidošanā, analīzē un reklāmu pārvaldībā. Ikdienā darbojas ar budžetiem, kas sasniedz desmitiem tūkstošus mēnesī un ir piesaistījis potenciālos klientus zem 0.10 eur par potenciālo klientu. Lielākoties strādā ar starptautiskiem klientiem no dažādām nozarēm. Paralēli darbam aģentūra ir veidojis un vadījis Apvienoto nāciju kursus par Facebook reklāmu un sagatavojis tos darbam ar klientiem.

TUVĀKAS APMĀCĪBAS

20. un 27. novembrī plkst. 13:00 – 17:00

KURSA PROGRAMMA

Pirmā diena – kampaņas izveide 

20.11.2019. 13:00 – 17:00 

  • Svarīgākie iemesli kāpēc reklamēties Facebook;
  • Facebook Page un tās loma reklāmā;
  • Reklāmas kampaņas struktūra;
  • Izveidot savas mērķauditorijas profilu – Audience insights;
  • Atrast savu mērķauditoriju Facebook;
  • Praktiskais uzdevums 1 – Konta sagatavošana;
  • Izveidot sava biznesa Facebook page;
  • Business manager & Ads Account;
  • Facebook Pixel instalēšana mājaslapā;
  • Praktiskais uzdevums 2 – Kampaņas izveide;
  • Mērķauditorijas atlasīšana;
  • Vizuālais un copywriting noformējums.

Otrā diena – rezultātu analīze 

27.11.2019. 13:00 – 17:00 

  • Galvenie reklāmas performances indikatori;
  • Izveidoto kampaņu apskate un izvērtējums;
  • Facebook Pixel apskate;
  • Facebook Re-mārketings;
  • Pielāgotās auditorijas (Custom);
  • Līdzīgās auditorijas (Lookalike);
  • Veiksmīgu Facebook reklāmu piemēri.

SEMINĀRA MAKSA – 200 EUR*

*Latvijas digitālo ekspertu biedrība nav PVN maksātājs un tā ir gala cena gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

ATSAUKSMES

Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.

Elīna Jermoloviča, Event Technology

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  Latvijas digitālo ekspertu biedrību sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu, plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba Birzgale, LTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next