GOOGLE REKLĀMAS (ADS) UN ANALYTICS PRAKTISKĀS NODARBĪBAS

Praktisko apmācību ietvaros dalībnieks ar pieredzējušu pasniedzēju palīdzību uzstādīs Google Search reklāmas, kuras ir visefektīvākās no visām Google Ads piedāvātajiem reklāmas veidiem. Nākošā nodarbībā notiks reklāmas kampaņu analīze un optimizēšana. Tiks dots ieskats, kā veidojas banera reklāmas un kā izmantot atkārtoto mārketingu savā digitālā mārketinga stratēģijā. Pēdējā nodarbībā tiks apskatīts Google Anayitcs rīks, kurš ļauj analizēt mājaslapas datus, reklāmu efektivitāti un izprast apmeklētāju uzvedību lapā.

Kāpēc apmeklēt praktiskās nodarbības?

  • 3 dienu klātienes apmācības;
  • Mazas grupas apmācību formāts, lai būtu iespēja nodrošināt individuālu darbu ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim;
  • Katrs dalībnieks pēc pasniedzēju piemēra pats veido savas Google reklāmas kampaņas, pielāgo savu Google Analytics kontu, analizē savu reklāmas kampaņu;
  • Nodarbību grafiks ir sastādīts tādā veidā, lai varētu iemācīties ne tikai veidot kampaņas, bet tās arī analizēt un pārvaldīt (piem., pirmajā nodarbībā jūs izveidojat un palaižat reklāmas kampaņu, un tikai pēc nedēļas ir otra nodarbība, kuras laikā varēsiet veikt analīzi un optimizāciju, kad sakrājies nepieciešams klikšķu skaits).

Google Ads pasniedzēja: Laura Salmiņa

Ar mārketingu nodarbojos jau vairāk nekā sešus gadus, kuru laikā esmu paspējusi strādāt gan ar tradicionālajiem medijiem (grafiskais dizains, print media), gan digitālajos kanālos (reklāmas meklētāji, socālie tīkli, epastu mārketings, u.c.). Ar Google Ads nodarboties sāku Londonas PPC aģentūrā, kur izgāju vienu no labākajām nozares apmācību programmām, un darbojos ar lead gen un ekomercijas klientiem, pārvaldot gan mazos, gan lielos kontus ikdienas darbos un stratēģiskajā plānošanā. iMarketings komandā darbojos lielākoties ar ekomercijas un eksporta klientiem, atbildu par stratēģijas izveidi digitālajos kanālos, kā arī ikdienas darbu plānošanu un veikšanu.

Google Analytics pasniedzējs: Sandijs Petjukevičs

Ziņu portāla ”Delfi” datu analītiķis kopš 2015. gada. Ikdienā analizē portāla lietotāju paradumus, reklāmas kampaņu atdevi un sagatavo atskaites Google Analytics, rūpējas par SEO un apkalpo Google Ads kampaņas speciāliem satura projektiem, kā arī e-komercijas platformām. Kopš 2004. gada, kad pašmācības ceļā sāka apgūt mājas lapu izstrādi, vienmēr turējis roku uz nozares attīstības pulsa, paralēli sekojot aktualitātēm SEO un interneta attīstībai kopumā. Ar Google produktiem uz “Tu” un vienmēr ieinteresēts problēmu risināšanā.

TUVĀKĀS APMĀCĪBAS

14. 21. un 28. janvārī plkst 13:00 – 18:00

KURSA PROGRAMMA

Pieredzējušo ekspertu pārraudzībā jūs iemācīsieties un paši izmēģināsiet:

1. diena – Google Ads (Google Search kampaņas izveidošana)

  1. Optimālā Google reklāmas budžeta noteikšana;
  2. Rezultāta plānošana (klikšķu skaits, pirkumu, pieteikumu skaits);
  3. Atslēgvārdu analīze un saistošo vārdu izvēle;
  4. Soli pa solim Google reklāmas kampaņas veidošana.

2. diena – Google Ads (kampaņas analīze)

  1. Google reklāmas analīze ar mērķi noteikt kampaņas veiksmes un/vai neveiksmes iemeslus;
  2. Darbības, ko veicam, lai paaugstinātu AdWords kampaņas efektivitāti;
  3. Google Display reklāmas.

3. diena – Google Analytics 

  1. Ievads Google Analytics, tā uzstādīšanā un svarīgākie iestatījumi;
  2. Gatavās atskaites un to skaidrojumi;
  3. Biežāk lietoto rādītāju skaidrojumi pa rādītāju kategorijām.
  4. Pielāgotu atskaišu veidošana;
  5. Sagatavošanās reklāmas kampaņām un to atdeves mērīšana;
  6. Kas jāzina pilnvērtīga darbam ar Google Analytics.

SEMINĀRA MAKSA – 250 EUR*

*Latvijas digitālo ekspertu biedrība nav PVN maksātājs un tā ir gala cena gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

ATSAUKSMES

Paldies par kursu! Man ļoti patika praktiskie piemēri, uzdevumi uz vietas klasē, palīdzība neskaidro jautājumu atrisināšanā, soli pa solim arī tiek rādīts kā visu izdarīt.

Ieva Bluķe-Kārkliņa, Danone

Viss patika (labs lektors, uzskatāmi materiāli, laipna, izpalīdzīga attieksme praktiskajos uzdevumos).

Ilze Rodina, ALBATROSS

2018. gadā apmeklēju Google Ads un Analytics praktiskās apmācības un visnoderīgākās man šķita tieši nodarbības par Google adwords, ļoti zinošs un profesionāls pasniedzējs, kurš spēja saprotami un uztverami izskaidrot dažādas sarežģītas lietas, kā arī minēja reālus piemērus no citu uzņēmumu pieredzes. Ieguvu vērtīgas atziņas un knifus, kas ļauj veiksmīgāk darboties uzņēmuma labā ikdienā.

Ilze Zute, mārketinga specialiste, SIA Stokker

Nepiespiesta atmosfēra, labi pasniedzēji, loģiski izstrādāts mācību kurss.

Toms Ūķenieks

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra Muceniece, Elva DMS

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace Znotiņa, MasterFoto

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next