Influenceru mārketings

Kursa ietvaros apgūsim Influenceru jeb viedokļu līderu mārketinga specifiku un salīdzinājumu ar citiem mārketinga kanāliem. Īpašs uzsvars tiks likts uz atbilstošās personas atrašanu, atbilstību zīmolam un analīzi.

Apmācībās iegūtās iemaņas noderēs katram, kurš vēlas uzlabot vai izveidot savas organizācijas sadarbību ar influenceriem, jo īpaši uzņēmuma mārketinga speciālistiem, uzņēmuma vadītājiem un komunikācijas speciālistiem.

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts;
  • Mazas grupas;
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim.

Pasniedzējs: Ieva Drāzniece

Semināru vadīs Ieva Drāzniece, kas darbojas influenceru komunikācijas jomā jau ilgāku laiku, sāka ar sporta sponsorēšanu un dzīvesstila viedokļu līderu atbalstu, kam sekoja sociālie kanāli. Savas profesionālās darbības laikā Ieva ir iejutusies visās lomās – pārstāvot zīmola intereses, gan kā mikro influenceris citiem zīmoliem, kā arī ikdienā sadarbojas un atbalsta Latvijas influencerus.

KURSA PROGRAMMA

24.10.2019. 13:00-18:00 (ar 30 min pārtraukumu)

  1. Atrast un kā izvērtēt influencerus Tavam zīmolam;
  2. Viedokļu līderu profilu analīze;
  3. Influenceru sadarbību salīdzināšana ar citu reklāmas kanāla veidiem;
  4. Sadarbības samaksas izvērtēšana;
  5. Profilu analīzi praksē;
  6. Ieguvumi no sadarbības;
  7. Rezultātu analīze.

SEMINĀRA MAKSA – 150 EUR

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
Digitālā mārketinga plānošanas apmācībās ir praktiskā pieeja un piemēri no reāliem, realizētiem projektiem. Pasniegšanas veids un pasniedzēja, Edgara,  uzstāšanās mani ļoti apmierināja.
Kristiāna DolgeProjektu vadītāja, SIA PMF Group
Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.
Elīna JermolovičaSIA "Event Technology"
Individuāla pieeja katram kursantam. Lieliskas SEO apmācības. 
Jānis AntonovičsSIA Raibi

Paldies par kursu! Man ļoti patika praktiskie piemēri, uzdevumi uz vietas klasē, palīdzība neskaidro jautājumu atrisināšanā, soli pa solim arī tiek rādīts kā visu izdarīt.

Ieva Bluķe - KārkliņaSIA Nutricia digitālās komunikācijas vadītāja

Viss patika (labs lektors, uzskatāmi materiāli, laipna, izpalīdzīga attieksme praktiskajos uzdevumos).

Ilze RodinaSIA “FIRMA “ALBATROSS” TUKUMA RAJONĀ”

Apmeklēju Google Ads un Analytics praktiskās apmācības un visnoderīgākās man šķita tieši nodarbības par Google adwords, ļoti zinošs un profesionāls pasniedzējs, kurš spēja saprotami un uztverami izskaidrot dažādas sarežģītas lietas, kā arī minēja reālus piemērus no citu uzņēmumu pieredzes. Ieguvu vērtīgas atziņas un knifus, kas ļauj veiksmīgāk darboties uzņēmuma labā ikdienā.

Ilze ZuteSIA Stokker, Mārketinga speciāliste

Nepiespiesta atmosfēra, labi pasniedzēji, loģiski izstrādāts mācību kurss.

Toms Ūķenieks

Pamatīgs profesionāļa ekskurss UX pamatprincipu un likumsakarību pasaulē. Arī salīdzinoši bagāts piemēru klāsts – asprātīgi un trāpīgi ilustratīvi. Edgars ir aizrautīgs stāstnieks, atvērts sarunai. Tādēļ nav mazsvarīgi pieminēt arī dinamisko un draudzīgo gaisotni. Praktiski noderīgi – ieskats rīku plauktiņos :)). Paldies par šo kursu.

Ilze ApineOficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"

Apmācības bija interesantas un laiks paskrēja ātri, tāpēc grūti izcelt konkrētas lietas, jo kopumā viss patika. Patika tas, ka apmācības bija sadalītas pa laika nogriežņiem, komunikācija bija brīvā formā un jutu, ka pasniedzējs labprāt nodarbojas ar šo lietu.

Klāvs Stīns

Pasniedzējs runā vienkāršā saprotamā valodā, individuāla pieeja un skaidrojumi, praktiski izmantojami rīki. PALDIES!!!

Dace LaukmanePašnodarbinātā, dizaina pakalpojumi

Apmācību ieguvums bija vērtīgāko atslēgvārdu izvēles principi un ieskats rīkos, ar kuriem ikdienā strādā SEO speciālisti.

Anda PenkaTaste CAPS!

Visvairāk patika, ka lektors ieteica reālus rīkus, pie tam piedāvājot dažādas alternatīvas rīkiem. Tāpat man šķita pati diena strukturizēti saplānota un informācija saprotami pasniegta.

Agnese GrundbergaHotel Jūrmala SPA

Paldies par pamatzināšanām un piemēriem no dzīves, tai skaitā arī mūsu uzņēmuma piemēriem, izprotot labāk situāciju un saredzot pieļautās kļūdas. Mūsdienu uzņēmums vairs nav iedomājams bez digitālā mārketinga, kurš nemitīgi mainās un pilnveidojās. Mārketinga speciālistam uzņēmumā nav pašam jābūt digitālajam guru, šo jomu labāk uzticēt speciālistiem. Taču zināt pamatus un spēt analizēt iegūtos datus ir ļoti ieteicams. 

Ilona BukšaSIA "Forevers", Mārketinga nodaļas vadītāja
""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next