LINKEDIN IZMANTOŠANA BIZNESA VAJADZĪBĀM

Profesionālais sociālais tīkls LinkedIn apkopo sevī vairāk nekā 500 miljonu lietotāju visā pasaulē, no kuriem 61 miljons ir dažādu nozaru viedokļu līderi un 40 miljoni dažāda līmeņa vadītāji, lēmumu pieņēmēji uzņēmumos. LinkedIn ar saviem pārdošanas, mārketinga un rekrutēšanas risinājumiem šobrīd ir vadošais sociālais tīkls B2B (business to business) sektorā. 40% LinkedIn lietotāju šo platformu lieto ikdienā.

Par Latvijas LinkedIn lietotājiem oficiālā statistika pagaidām nav pieejama, taču izvēloties meklēšanas rīkā atrašanās vietu “Latvia”, tiks atrasti gandrīz 300 000 profilu, kas atzīmējuši Latviju kā dzīves vai darba vietu. Tā ir nopietna datu bāze, lai ar to jau  varētu un vajadzētu strādāt. Savā kompānijā DarbaGuru es to izmantoju rekrutēšanas un uzņēmuma pakalpojumu popularizēšanas mērķiem. Savukārt personīgais profils kalpo kā  efektīva platforma personīgā zīmola popularizēšanai un noderīgo kontaktu loka audzēšanai.

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts;
  • Mazas grupas;
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku;
  • Visas darbības soli pa solim.

Pasniedzēja: Inga Daliba

Personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma “ DarbaGuru ” un personīgās zīmolvedības akadēmijas “DarbaGuru Academy ” radītāja un vadītāja, rekrutiere, personīgās zīmolvedības konsultante, lektore, blogere. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” autore. BNI un LTRK biedrs.

TUVĀKĀS APMĀCĪBAS

13. novembrī pulk. 10:00 – 17:00

KURSA PROGRAMMA

13.11.2019. 10:00-17:00 (ar 60 min pārtraukumu)

1. Efektīva personīgā LinkdeIn profila izveide, lai tas kalpotu profesionālajiem mērķiem

– praktiska LinkedIn profila izveide vai esošā profila audits;
– profila vizuālais noformējums, attēlu ietekme uz pirmā iespaida veidošanu;
– profila tekstuālais noformējums, īstie atslēgvārdi, atrodamība meklētājos;
– uzticamības veidošana, iesaistošā komunikācija profilā;
– noderīgo kontaktu loka veidošana un biežāk pieļautās kļūdas komunikācijā;
– interešu grupas, viedokļa līderi;
– LinkedIn mobilās aplikācijas veiksmīga izmantošana;
– maksas LinkedIn profilu iespējas.

2. Uzņēmuma profils LinkedIn-ā, tā izmantošana mārketingam un personāla piesaistei

– praktiska uzņēmuma profila izveide, vizuālā un tekstuālā noformēšana;
– komunikācijas stratēģijas izveide, lapas administrēšana;
– ideālais ieraksts laika joslā;
– uzņēmuma darbinieki kā uzņemama zīmola vēstneši;
– nišu lapas (showcase pages);
– teorētisks ieskats prezentāciju izveides, mācību un rekrutēšanas modulī;
– spēcīgā LinkedIn uzņēmumu profilu piemēri.

3. LinkedIn izmantošana pārdošanā

– pārdošanas stratēģijas izveide LinkedIn platformā;
– praktiski padomi sociālās pārdošanas (social selling) organizēšanā;
– teorētisks ieskats LinkedIn pārdošanas modulī (sales solutions).

4. Reklāmas iespējas LinkedIn-ā

– teorētisks ieskats LinkedIn reklāmas izvietošanas veidos;

SEMINĀRA MAKSA – 150 EUR*

*Latvijas digitālo ekspertu biedrība nav PVN maksātājs. Tā ir gala cena gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
Digitālā mārketinga plānošanas apmācībās ir praktiskā pieeja un piemēri no reāliem, realizētiem projektiem. Pasniegšanas veids un pasniedzēja, Edgara,  uzstāšanās mani ļoti apmierināja.
Kristiāna DolgeProjektu vadītāja, SIA PMF Group
Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.
Elīna JermolovičaSIA "Event Technology"
Individuāla pieeja katram kursantam. Lieliskas SEO apmācības. 
Jānis AntonovičsSIA Raibi

Paldies par kursu! Man ļoti patika praktiskie piemēri, uzdevumi uz vietas klasē, palīdzība neskaidro jautājumu atrisināšanā, soli pa solim arī tiek rādīts kā visu izdarīt.

Ieva Bluķe - KārkliņaSIA Nutricia digitālās komunikācijas vadītāja

Viss patika (labs lektors, uzskatāmi materiāli, laipna, izpalīdzīga attieksme praktiskajos uzdevumos).

Ilze RodinaSIA “FIRMA “ALBATROSS” TUKUMA RAJONĀ”

Apmeklēju Google Ads un Analytics praktiskās apmācības un visnoderīgākās man šķita tieši nodarbības par Google adwords, ļoti zinošs un profesionāls pasniedzējs, kurš spēja saprotami un uztverami izskaidrot dažādas sarežģītas lietas, kā arī minēja reālus piemērus no citu uzņēmumu pieredzes. Ieguvu vērtīgas atziņas un knifus, kas ļauj veiksmīgāk darboties uzņēmuma labā ikdienā.

Ilze ZuteSIA Stokker, Mārketinga speciāliste

Nepiespiesta atmosfēra, labi pasniedzēji, loģiski izstrādāts mācību kurss.

Toms Ūķenieks

Pamatīgs profesionāļa ekskurss UX pamatprincipu un likumsakarību pasaulē. Arī salīdzinoši bagāts piemēru klāsts – asprātīgi un trāpīgi ilustratīvi. Edgars ir aizrautīgs stāstnieks, atvērts sarunai. Tādēļ nav mazsvarīgi pieminēt arī dinamisko un draudzīgo gaisotni. Praktiski noderīgi – ieskats rīku plauktiņos :)). Paldies par šo kursu.

Ilze ApineOficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"

Apmācības bija interesantas un laiks paskrēja ātri, tāpēc grūti izcelt konkrētas lietas, jo kopumā viss patika. Patika tas, ka apmācības bija sadalītas pa laika nogriežņiem, komunikācija bija brīvā formā un jutu, ka pasniedzējs labprāt nodarbojas ar šo lietu.

Klāvs Stīns

Pasniedzējs runā vienkāršā saprotamā valodā, individuāla pieeja un skaidrojumi, praktiski izmantojami rīki. PALDIES!!!

Dace LaukmanePašnodarbinātā, dizaina pakalpojumi

Apmācību ieguvums bija vērtīgāko atslēgvārdu izvēles principi un ieskats rīkos, ar kuriem ikdienā strādā SEO speciālisti.

Anda PenkaTaste CAPS!

Visvairāk patika, ka lektors ieteica reālus rīkus, pie tam piedāvājot dažādas alternatīvas rīkiem. Tāpat man šķita pati diena strukturizēti saplānota un informācija saprotami pasniegta.

Agnese GrundbergaHotel Jūrmala SPA

Paldies par pamatzināšanām un piemēriem no dzīves, tai skaitā arī mūsu uzņēmuma piemēriem, izprotot labāk situāciju un saredzot pieļautās kļūdas. Mūsdienu uzņēmums vairs nav iedomājams bez digitālā mārketinga, kurš nemitīgi mainās un pilnveidojās. Mārketinga speciālistam uzņēmumā nav pašam jābūt digitālajam guru, šo jomu labāk uzticēt speciālistiem. Taču zināt pamatus un spēt analizēt iegūtos datus ir ļoti ieteicams. 

Ilona BukšaSIA "Forevers", Mārketinga nodaļas vadītāja

""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next