MĀJAS LAPAS SEO OPTIMIZĀCIJAS PRAKTISKĀS NODARBĪBAS

Veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai meklētājprogrammu optimizācija jeb SEO ir jāīsteno ilgtermiņā, tādēļ ir ļoti vērtīgi pašiem apgūt pamata prasmes, lai labāk plānotu un īstenotu SEO stratēģiju. Nodarbības laikā padziļināsim izpratni par SEO, kā arī apgūsim praktiskas iemaņas darbam ar online rīkiem, kuri var palīdzēt veiksmīgāk īstenot SEO stratēģiju.

Nodarbība ir paredzēta gan iesācējiem, kuri sper pirmos soļus šajā laukā, kā arī jau pieredzējušākiem mārketinga speciālistiem, kuri vēlas paplašināt savas zināšanas un prasmes.

SERTIFICĒTAS APMĀCĪBAS

Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-272-ail

Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?

  • Individuālo apmācību formāts (iepriekš šī veida nodarbības bija pieejamas tikai individuālo apmācību laikā
  • Mazas grupas
  • Individuāls darbs ar katru dalībnieku
  • Visas darbības soli pa solim live režīmā
  • Katrs dalībnieks pēc pasniedzēju piemēra pats veido savas reklāmas kampaņas, veic SEO, analizē savu reklāmas kampaņu

Pasniedzējs: Edgars Koroņevskis

Digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālājā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.

TUVĀKĀS APMĀCĪBAS

12. februāris pulk. 10:00 – 17:00

KURSA PROGRAMMA

    1. SEO nozīme digitālajā mārketingā
      1. Meklētājprogrammu optimizācija kā daļa no digitālā mārketinga plāna
      2. Mūsdienu mērķauditorijas uzvedība online vidē
    2. Atslēgvārdu optimizācija, izpēte un plānošana
      1. Satura un konteksta veidošanas principi
      2. Atslēgvārdi kā meklēšanas valoda
      3. Soli pa solim kā izveidot atslēgvārdu sarakstu turpmākai SEO stratēģijai
    3. SEO optimizēta mājaslapa (iekšējā lapas optimizācija)
      1. Optimālas lapas struktūras izstrāde
      2. Satura vadlīnijas meklētājprogrammām draudzīga satura izveidošanai un noformēšanai. 
      3. Svarīgākie punkti, kurus ņemt vērā, plānojot saturu ilgtermiņā. 
      4. Lapas anatomija efektīvam SEO.
    4. Lokālais SEO
      1. Kā būt redzamiem auditorijai, kuri meklē tieši jūsu uzņēmumu? 
      2. Google My Business rīks darbam ar vietējo auditoriju.
    5. Konkurentu analīze
      1. SEO rīki konkurentu izpētei: kam pievērst uzmanību un kā salīdzināt savus darbības rezultātus ar konkurentu rezultātiem.
    6. Satura stratēģija
      1. Satura izveides plānošana. 
      2. Satura mārketings. 
      3. Praktiski ieteikumi satura plānošanai.
    7. Tehniskā SEO optimizācija
      1. Mājas lapu optimizācijas tehniskais līmenis – svarīgākie punkti, kurus īstenot lapā, lai tā palīdzētu sasniegt izvirzītos SEO mērķus.
      2.  Tehniskā informācijas nodošana Google (sitemaps, robots.txt u.c.)
    8. Praktisks darbs ar SEO rīkiem
      1. SEO automatizētie audita rīki, Google Search console, Ubersuggest u.c. rīku izmantošana SEO stratēģijas izveidei un lapas monitoringam.
    9. Biežākās SEO kļūdas
      1. Biežāk pieļautās kļūdas, īstenojot SEO aktivitātes.
      2. Lack hat jeb neatļautās metodes un kādēļ tās neizmantot.

SEMINĀRA MAKSA – 150 EUR

ATSAUKSMES

Pasniedzējs runā vienkāršā saprotamā valodā, individuāla pieeja un skaidrojumi, praktiski izmantojami rīki. PALDIES!!!

Dace Laukmane, Pašnodarbinātā, dizaina pakalpojumi.

Praktiski piemēri, konkrēti manai darba vietai, Case studies

Lea Briede, Projektu vadītāja, AS “Citadele banka”

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes nodaļas un  iMarketings.lv sadarbība tika uzsākta 2016. gada nogalē, kopīgi organizējot apmācības uzņēmējiem par Facebook un Google reklāmu, kā arī pārējām interneta mārketinga tēmām. Sadarbība bija veiksmīga un apmācības tika kvalitatīvi un profesionāli novadītas. Paldies, Sergejam Volvenkinam un viņa kolēģiem par darbu. Ar Sergeju Volvenkinu un iMarketings.lv  plānojam attīstīt sadarbību arī turpmāk!

Baiba BirzgaleLTRK Vidzemes nodaļas Vadītāja vietniece

Liels paldies par interesanto semināru. Uzzināju daudz ko jaunu par reklāmas analīzes iespējām un digitālo mārketingu kopumā. Jaunās zināšanas noteikti ir vērtīgas no praktiskās puses. Īpaši patika, ka bija dota iespēja praktiski darboties un pašam izdarīt to, ko prezentēja eksperts.

Baiba BeļinovaSIA “Motofavorīts”, Mārketinga daļa

Paldies iMarketings.lv komandai par kvalitatīvo četru dienu ceļvedi digitālajā pasaulē. Skaidri, aktuāli un profesionāli. No teorijas līdz tās reālam pielietojumam praksē – soli pa solim pretī efektīvai komunikācijai digitālajā vidē. Paldies lektoriem.

Armands UtinānsEco Baltia Grupa, Mārketinga daļa

Seminārs no citiem atšķīrās ar to, ka bija iespēja iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiski veidot savu pirmo AdWords kampaņu un gūt pieredzi no veiksmēm un neveiksmēm. Pasniedzēji bija ļoti pretimnākoši un neatteicās sniegt palīdzību vai dot padomu nākotnes kampaņu realizēšanā.

Andra MucenieceSIA “Elva DMS”

Apmeklētie AdWords un SEO kursi bija patiešām noderīgi, tajos vienkāršā un saprotamā veidā tika izstāstīts pats svarīgākais, lai varētu patstāvīgi darboties AdWords lauciņā. Praktiskā līdzdarbošanās atviegloja saprašanu un ļāva uzreiz iesaistīties reklāmu veidošanā. Īpaši iepriecināja, ka pasniedzējs pastāstīja arī par AdWords īpatnībām Latvijā.

Dace ZnotiņaSIA “MasterFoto”
Digitālā mārketinga plānošanas apmācībās ir praktiskā pieeja un piemēri no reāliem, realizētiem projektiem. Pasniegšanas veids un pasniedzēja, Edgara,  uzstāšanās mani ļoti apmierināja.
Kristiāna DolgeProjektu vadītāja, SIA PMF Group
Facebook apmācībās man viss patika. Dalīšanās ar savu pieredzi no lektoru puses. Ieteikumi maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Lieliski kursi tiem, kuri nekad nav nodarbojušies ar Facebook reklāmu.
Elīna JermolovičaSIA "Event Technology"
Individuāla pieeja katram kursantam. Lieliskas SEO apmācības. 
Jānis AntonovičsSIA Raibi

Paldies par kursu! Man ļoti patika praktiskie piemēri, uzdevumi uz vietas klasē, palīdzība neskaidro jautājumu atrisināšanā, soli pa solim arī tiek rādīts kā visu izdarīt.

Ieva Bluķe - KārkliņaSIA Nutricia digitālās komunikācijas vadītāja

Viss patika (labs lektors, uzskatāmi materiāli, laipna, izpalīdzīga attieksme praktiskajos uzdevumos).

Ilze RodinaSIA “FIRMA “ALBATROSS” TUKUMA RAJONĀ”

Apmeklēju Google Ads un Analytics praktiskās apmācības un visnoderīgākās man šķita tieši nodarbības par Google adwords, ļoti zinošs un profesionāls pasniedzējs, kurš spēja saprotami un uztverami izskaidrot dažādas sarežģītas lietas, kā arī minēja reālus piemērus no citu uzņēmumu pieredzes. Ieguvu vērtīgas atziņas un knifus, kas ļauj veiksmīgāk darboties uzņēmuma labā ikdienā.

Ilze ZuteSIA Stokker, Mārketinga speciāliste

Nepiespiesta atmosfēra, labi pasniedzēji, loģiski izstrādāts mācību kurss.

Toms Ūķenieks

Pamatīgs profesionāļa ekskurss UX pamatprincipu un likumsakarību pasaulē. Arī salīdzinoši bagāts piemēru klāsts – asprātīgi un trāpīgi ilustratīvi. Edgars ir aizrautīgs stāstnieks, atvērts sarunai. Tādēļ nav mazsvarīgi pieminēt arī dinamisko un draudzīgo gaisotni. Praktiski noderīgi – ieskats rīku plauktiņos :)). Paldies par šo kursu.

Ilze ApineOficiālais izdevējs "Latvijas Vēstnesis"

Apmācības bija interesantas un laiks paskrēja ātri, tāpēc grūti izcelt konkrētas lietas, jo kopumā viss patika. Patika tas, ka apmācības bija sadalītas pa laika nogriežņiem, komunikācija bija brīvā formā un jutu, ka pasniedzējs labprāt nodarbojas ar šo lietu.

Klāvs Stīns

Pasniedzējs runā vienkāršā saprotamā valodā, individuāla pieeja un skaidrojumi, praktiski izmantojami rīki. PALDIES!!!

Dace LaukmanePašnodarbinātā, dizaina pakalpojumi

Apmācību ieguvums bija vērtīgāko atslēgvārdu izvēles principi un ieskats rīkos, ar kuriem ikdienā strādā SEO speciālisti.

Anda PenkaTaste CAPS!

Visvairāk patika, ka lektors ieteica reālus rīkus, pie tam piedāvājot dažādas alternatīvas rīkiem. Tāpat man šķita pati diena strukturizēti saplānota un informācija saprotami pasniegta.

Agnese GrundbergaHotel Jūrmala SPA

Paldies par pamatzināšanām un piemēriem no dzīves, tai skaitā arī mūsu uzņēmuma piemēriem, izprotot labāk situāciju un saredzot pieļautās kļūdas. Mūsdienu uzņēmums vairs nav iedomājams bez digitālā mārketinga, kurš nemitīgi mainās un pilnveidojās. Mārketinga speciālistam uzņēmumā nav pašam jābūt digitālajam guru, šo jomu labāk uzticēt speciālistiem. Taču zināt pamatus un spēt analizēt iegūtos datus ir ļoti ieteicams. 

Ilona BukšaSIA "Forevers", Mārketinga nodaļas vadītāja
""
1
Rezervējiet vietu tagad!
Vārds
Uzņēmums
Telefons
Komentārs
0 /
Previous
Next