MĀJAS LAPAS SEO OPTIMIZĀCIJAS PRAKTISKĀS NODARBĪBAS
Veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai meklētājprogrammu optimizācija jeb SEO ir jāīsteno ilgtermiņā, tādēļ ir ļoti vērtīgi pašiem apgūt pamata prasmes, lai labāk plānotu un īstenotu SEO stratēģiju. Nodarbības laikā padziļināsim izpratni par SEO, kā arī apgūsim praktiskas iemaņas darbam ar online rīkiem, kuri var palīdzēt veiksmīgāk īstenot SEO stratēģiju.
Nodarbība ir paredzēta gan iesācējiem, kuri sper pirmos soļus šajā laukā, kā arī jau pieredzējušākiem mārketinga speciālistiem, kuri vēlas paplašināt savas zināšanas un prasmes.
SERTIFICĒTAS APMĀCĪBAS
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-272-ail
Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?
Pasniedzējs: Edgars Koroņevskis
Digitālā mārketinga un UX konsultants. Vairāk kā 15 gadu pieredze digitālājā mārketingā un komunikācijā. Iepriekšējā pieredze: SEB bankas digitālā mārketinga vadītājs, ziņu aģentūras LETA IT nodaļas vadītājs, multimediju laboratorijas RIDemo projektu direktors.
TUVĀKĀS APMĀCĪBAS
12. februāris pulk. 10:00 – 17:00
KURSA PROGRAMMA
- SEO nozīme digitālajā mārketingā
- Meklētājprogrammu optimizācija kā daļa no digitālā mārketinga plāna
- Mūsdienu mērķauditorijas uzvedība online vidē
- Atslēgvārdu optimizācija, izpēte un plānošana
- Satura un konteksta veidošanas principi
- Atslēgvārdi kā meklēšanas valoda
- Soli pa solim kā izveidot atslēgvārdu sarakstu turpmākai SEO stratēģijai
- SEO optimizēta mājaslapa (iekšējā lapas optimizācija)
- Optimālas lapas struktūras izstrāde
- Satura vadlīnijas meklētājprogrammām draudzīga satura izveidošanai un noformēšanai.
- Svarīgākie punkti, kurus ņemt vērā, plānojot saturu ilgtermiņā.
- Lapas anatomija efektīvam SEO.
- Lokālais SEO
- Kā būt redzamiem auditorijai, kuri meklē tieši jūsu uzņēmumu?
- Google My Business rīks darbam ar vietējo auditoriju.
- Konkurentu analīze
- SEO rīki konkurentu izpētei: kam pievērst uzmanību un kā salīdzināt savus darbības rezultātus ar konkurentu rezultātiem.
- Satura stratēģija
- Satura izveides plānošana.
- Satura mārketings.
- Praktiski ieteikumi satura plānošanai.
- Tehniskā SEO optimizācija
- Mājas lapu optimizācijas tehniskais līmenis – svarīgākie punkti, kurus īstenot lapā, lai tā palīdzētu sasniegt izvirzītos SEO mērķus.
- Tehniskā informācijas nodošana Google (sitemaps, robots.txt u.c.)
- Praktisks darbs ar SEO rīkiem
- SEO automatizētie audita rīki, Google Search console, Ubersuggest u.c. rīku izmantošana SEO stratēģijas izveidei un lapas monitoringam.
- Biežākās SEO kļūdas
- Biežāk pieļautās kļūdas, īstenojot SEO aktivitātes.
- Lack hat jeb neatļautās metodes un kādēļ tās neizmantot.
- SEO nozīme digitālajā mārketingā
SEMINĀRA MAKSA – 150 EUR
ATSAUKSMES
Pasniedzējs runā vienkāršā saprotamā valodā, individuāla pieeja un skaidrojumi, praktiski izmantojami rīki. PALDIES!!!
Dace Laukmane, Pašnodarbinātā, dizaina pakalpojumi.
Praktiski piemēri, konkrēti manai darba vietai, Case studies
Lea Briede, Projektu vadītāja, AS “Citadele banka”