TIEŠĀ MĀRKETINGA NOZĪME BIZNESA IZAUGSMĒ
Apmācību kursa ietvaros apskatīsim dažādu datu veidu nozīmi un pielietošanas iespējas. Tiešā mārketinga automatizācijas pamatus un to ietekmi uz kampaņu rezultātiem. Kopā radīsim atbildes uz jautājumiem: “Kādi dati organizācijā ir svarīgi? Ko sagaida klients? Kā un kāpēc mērīt tiešā mārketinga rezultātus? Cik nozīmīga ir Datu regula šodien?”
E-komercija jeb pārdošana tiešsaistē pēdējos gados būtiski attīstās un svarīgākais pārdošanas kanāls e-komercijā nereti ir tiešais mārketings. Kursa ietvaros apskatīsim efektīvu datu izmantošanu e-komercijas biznesa attīstībā.
Kāpēc tās ir praktiskās nodarbības, nevis seminārs?
Pasniedzējs: Jānis Karāns
Tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar 5 gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Palīdzējis mārketinga un citos jautājumos gan Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, gan jauniem biznesiem un pat pašvaldībām. Jānis vairākas reizes gadā viesojas dažādās Latvijas augstskolās, kur dalās ar savu pieredzi un praktiskiem risinājumiem ar jaunajiem mārketinga speciālistiem.
TUVĀKĀS APMĀCĪBAS
22. janvāris pulk. 10:00 – 17:00
KURSA PROGRAMMA
1. Ievads tiešajā mārketingā
Ko sevī slēpj tiešais mārketings?
Pašmāju un ārvalstu izcilākie piemēri.
Tiešā mārketinga nozīme komercijā.
Mīti un patiesības.
2. Klientu datu bāze – biznesa resurss
Datu bāzes mērķis.
Datu bāzes veidošana un izmantošana biznesā.
Izplatītākās problēmas un risinājumi.
3. Mārketinga automatizācija
Tiešā mārketinga automatizācijas pamati.
Tehniskie rīki mārketinga automatizācijas ieviešanai.
Klienta pieredze un mājas lapas nozīme.
Daudzkanālu mārketinga komunikācija.
4. Praktiskā daļa
Ieskats mārketinga platformu piedāvājumā.
Tehnisko risinājumu nozīme un pielietošana.
Datu bāzes veidošana, glabāšana un izmantošana mārketingā.
Kampaņu rezultāti un to analīzes nozīme.
Praktiskie uzdevumi.
5. GDPR/VDAR jautājumi
Ko uzņēmumam nozīmē datu regula?
Kā mārketingam sadzīvot ar juristiem?
Piekrišana datu izmantošanai.
Citi jautājumi un atbildes.
SEMINĀRA MAKSA – 150 EUR*
*Latvijas digitālo ekspertu biedrība nav PVN maksātājs un tā ir gala cena gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.