Maija sākumā noritēja SEO optimizācijas praktiskās nodarbības

8.maija rītā 11 dažādu profesiju pārstāvji piedalījās SEO optimizācijas praktiskajās nodarbībās. Apmācību programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu.…

Aprīlī noslēdzās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

19. aprīlī sākās Google AdWords un Analytics praktiskās apmācības, kuras ilga līdz 27. aprīlim.  Apmācību programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Piemēram, Google…

Decembrī tika aizvadītas kārtējās Google Analytics praktiskās apmācības

No 14. līdz 15. decembrim norisinājās Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Apmācības notika divas…

Decembrī tika aizvadītas kārtējās SEO optimizācijas praktiskās nodarbības

13. decembrī norisinājās kārtējās SEO optimizācijas praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu. Apmācību laikā dalībnieki…

Septembrī tika aizvadītas kārtējās Google reklāmas un Analytics praktiskās apmācības

No 14. līdz 22. septembrim norisinājās Google reklāmas un Google Analytics kārtējās praktiskās apmācības, kuru programma ir pielāgota tā, lai nodarbību dalībnieki darbotos pēc iespējas produktīvāk un labāk apgūtu tēmu.…

Septembrī un oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības

29. septembrī un 6. oktobrī norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Elīna Rudzīte, iMarketings.lv Facebook…

Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)

Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām.…
,

Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)

10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK). Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga…

Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (LTRK seminārs)

Aicinām 10. augustā plkst. 15:00-17:00 apmeklēt semināru par Digitālā Mārketinga stratēģiju. Norises vieta: Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā, Latvijā, LV-1010 (LTRK namā) Reģistrējies pasākumam jau tagad: REĢISTRĀCIJA [LTRK…

Kā Facebook nosaka mūsu intereses un kā tas var palīdzēt uzņēmējiem veidojot reklāmu?

Neapšaubāmi viena no spēcīgākajām Facebook pusēm reklāmdevēju acīs ir iespēja smalki un precīzi atlasīt mērķauditoriju. Droši vien katrs kurš kaut reizi ir mēģinājis veidot reklāmu vai vismaz uzspiedis pogu Boost post,…