,

Mārketingu līderu skats uz digitālo nākotni

Pēdējās dekādēs kompānijas lielāko budžeta daļu tērēja televīzijas reklāmās, taču jaunākās tendences liecina, ka 2020. gadā digitālā mārketinga budžets sasniegs 50% no kopējā reklāmas budžeta. Paturot to prātā, Digitālā…
,

Cik labi tu pārzini digitālā mārketinga rīkus?

Kā tev liekas, vai tu pārzini digitālā mārketinga rīkus un to iespējas? Mēs veicām nelielu pētījumu, kur aicinājām dalībniekus, kuriem ir zināšanas digitālajā mārketingā vai strādā tajā sfērā, atbildēt uz vienkāršiem…

Jaunākās apmācības

Ik gadu rodas jaunas metodes, kā uzrunāt potenciālos un esošos klientus. Viena no veiksmes formulām, lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju ir apvienot stabilās mārketinga metodes ar labākajām jaunajām iespējām. Latvijas…
,

E- komercijas tendences 2019./2020. gadam

Vai esat ievērojuši, ka gandrīz visi mūsu iemīļotie veikali, ir izveidojuši sev tiešsaistes tirdzniecības platformas? Visā pasaulē un, protams, arī Latvijā, tirdzniecības attīstības tempi internetā turpina strauji augt. Bet…

Digital Networking: zemapziņas magnēts

20.jūnijs aizritēja zemapziņas džungļos, kur mēģinājām ar četriem lektoriem atrast atbildes uz dažādiem neiromārketinga jautājumiem. Pasākuma vietā Padejosim? pulcējās vairāk kā 70 nozares speciālisti, kuri nepiespiestā…

Digital Networking: satura aizkulises

11. aprīlis bija ne tikai silts, bet arī zināšanu pilns. Pasākuma vietā Padejosim? pulcējās ap 160 cilvēkiem no dažādiem uzņēmumiem, kuri bija ieradušies uzzināt, kas slēpjas satura aizkulisēs. Pieredzē dalījās pieci pieredzes…

2019.GADĀ TURPINĀS LATVIJAS DIGITĀLO EKSPERTU BIEDRĪBAS RĪKOTĀS APMĀCĪBAS

Ne jau velti ir radies teiciens – mūžu dzīvo, mūžu mācies. Arī Latvijas Digitālo ekspertu biedrība uzskata, ka zināšanas vienmēr var papildināt un vislabāk, ja tiek parādīti arī veidi, kā iegūtās zināšanas pielietot praksē.…

Digital Networking: digitālā dizaina jauda

15. novembrī pasākuma vietā Padejosim?  notika kārtējais Digital Networking, kur pulcējās vairāk kā 100 dizaineri, mārketinga cilvēki un uzņēmumu vadītāji, kuri uzklausīja profesionāļu pieredzes stāstus, kā arī neformālākā…

Digital Networking pasākums: Viedokļu mārketings ar viedokļu līderu un zīmolu pārstāves uzstāšanos

Jāsāk laikam ar to, ka viedokļu mārketings nav nekas sensacionāli jauns, to pielieto dažādi zīmoli jau gadiem. Tikai pēdējos divus gadus tas ir kļuvis par karsto mārketinga rīku uzņēmumiem. Kāpēc tā? Iespējams mārketinga…

Maijs noslēdzas ar Facebook reklāmas praktiskajām nodarbībām

23.maijā un 30.maijā norisinājās Facebook reklāmas praktiskās nodarbības, kuras vadīja iMarketings.lv eksperti Dr.Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs, un Dmitrijs Ņikitins, iMarketings.lv Facebook eksperts. Nodarbību…