Individuālo nodarbību laikā, apskatīsim gan uz piemēriem balstītas labās un sliktās tiešā mārketinga prakses, gan veiksim praktiskus uzdevumus rezultatīvu e-pasta un sms kampaņu izveidošanai. Atspēkosim 3 galvenos mītus par e-pasta mārketingu un GDPR. Atbildes uz jautājumiem, esošās situācijas vērtējums un noderīgi rīki, lai Tavu klientu datu bāzi pārvērstu biznesā.
Piesaki savu uzņēmumu uz individuālajām apmācībām un iemācies veidot atbilstošas e-pasta un SMS mārketinga kampaņas!
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-271-ail
Ilgums: no 10:00 līdz 17:00
Praktiskās individuālās nodarbības programma:
1. E-pasta mārketinga mīti un realitāte;
2. E-pasta kampaņu veiksmīga dizaina vadlīnijas;
3. Saturs un tā nozīmē pārdošanas rezultātu sasniegšanā;
4. Klientu segmentēšana izcilai komunikācijai;
5. Labās prakses piemēri un to analīze;
6. SMS izmantošana pārdošanas veicināšanā;
7. Platformas, rīki un to izvēle;
8. Darbs ar E-pasta un SMS kampaņām;
9. Rezultātu analīze un kampaņu optimizācija
10. GDPR un saistošie jautājumi;
11. Mārketinga automatizācija;
Tiešā mārketinga aģentūras BREGARDS direktors, ar 5 gadu pieredzi digitālajā komunikācijā. Palīdzējis mārketinga un citos jautājumos gan Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, gan jauniem biznesiem un pat pašvaldībām. Jānis vairākas reizes gadā viesojas dažādās Latvijas augstskolās, kur dalās ar savu pieredzi un praktiskiem risinājumiem ar jaunajiem mārketinga speciālistiem.