Izmanto visas iespējas, ko sniedz sociālie tīkli biznesam. Uzlabo uzņēmuma sociālo tīklu komunikāciju, noskaidro, kādus ierakstus izmantot labākiem rezultātiem, kā sasniegt lielāku auditoriju, kādus rīkus izmantot zīmola atpazīstamības veicināšanai. Piesakies individuālajam webināram par efektīvu sociālo mediju komunikāciju, kur konkrēti apskatīsim uz tava uzņēmuma vajadzībām vērstus piemērus.
Apmācību ilgums ir 5 stundas, kuras vari sadalīt divās dienās un laika posmos, kuros tev un kolēģiem būtu ērtāk.
Blogs: Vai ir jēgpilni skriet pēc “likes & shares”?
Sertificētas apmācības
Kursa noslēgumā tiek izsniegts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta atzīts sertifikāts. Licences nr. DIKS-19-273-ail
1. Sociālo tīklu stratēģija
Sociālo tīklu stratēģijas pamatelementi. Pārdomātu mērķu izvirzīšana.
2. Platformas jeb sociālā tīkla izvēle
Platformas jeb sociālā tīkla izvēle
Sociālo tīklu raksturojums Latvijā.
Sociālo tīklu izvēle atbilstoši uzņēmuma mērķiem.
3. Reklāma un efektivitāte
Reklāma un efektivitāte
Ievads sociālo tīklu reklāmā
Praktiski ieteikumi reklāmas izvietošanai
Rādītāju raksturojums komunikācijas efektivitātes mērīšanai
4. Saturs
Praktiski ieteikumi sociālo tīklu satura radīšanai.
Rīki satura radīšanai.
Ar sociālajiem medijiem darbojas jau vairāk nekā 7 gadus – tāpēc pārzina vidi gan teorētiski, gan praktiski. Ir strādājusi ar dažādu nozaru zīmoliem, piemēram, Unilever, Euronics, Cinamon, Coca-Cola, Amber Distribution, Kärcher, Lay’s un citiem. Padalīsies ar pieredzi par to, kas strādā, kas nestrādā un kam vajadzētu pievērst uzmanību